HTML

Ellak

Friss topikok

Címkék

6. resz, Szürkülök...

2012.02.07. 21:46 Ellak

 

Csendesen zajlik tovább az élet, azt hiszem kezdenek beállni a szürke hétköznapok. Reggeli, munka, este valami sport és utána valami olvasás, vagy tanulás, legyen az német vagy szakmai. Korábbi magyar leendő présüzemi kollegák elmentek, így „egyedül” vagyok most.. Legalábbis addig, amíg meg nem ismerkedek pár magyarral, mert azért a szállodában maradtak audisok bőven. Ezt legkésőbb hétvégére
 
A múlt heti hazalátogatásom eredményeképpen azonban már a saját laptopomon pötyögöm a blogomat, remélem nagy megelégedettségetekre már a magyar ékezetes betűket is használva. Az internetelérés még kicsit problémás,de ha ezt az üzenetet megkapjátok, az is megoldódott, még ha átmenetileg is.. a szobámban megírom a szöveget, és a szálloda interenetes sarkában már csak el kell küldeni.. Hát igen, azt is meg kell tanulnom, hogy még itt is lassan őrölnek Isten malmai, vagy legalább nekem kell egy kicsit türelmesebbnek lennem..   Kaptam céges telefont is, reméltem azon már lesz fényképező is.. van is, csak a trükkös audi már „gyárilag” leragasztotta,nehogy kilopjunk valami céges adatot. nem teljesen következetes a rendszer, a saját telefonomon is van kamera, az nem érdekelte őket, de amit adtak azt biztos ami biztos, leragasztották. És nem is egyszerű ragasztóval.. nyugi, már próbáltam leszedni. :) A legközelebbi hazautazásomkor igyekszem a fényképezőgépet  is rendezni,de ez a hazaút csak  február 23-25 körül lesz, amikor végre már Napkorra is hazamegyek egy hétvégi családi disznóvágásra. Valamint ezen a hétvégén  derül ki hogy, márciustól átkerülök-e végre saját albérletbe..
 
 
Egyébként hideg van itt is, gondolom ez nem meglepő. Reggelente mínusz 20 körül, nappal felszökik mínusz 10re, de hó nem sok van. Befagy a se**em. És hideg az iroda is, legalábbis az otthoni viszonyokhoz, megszokáshoz képest.. irodában 19fok azért hideg, de mint már mondtam, itt jobban bírják, vagy már megszokták a hideget. Hó csak itt a környéken van, vasárnap ahogy elhagytam Győrt, pár km múlva már nyoma sem volt a hónak, és egész Ausztriában, legalább is ahol én mentem nem volt hó. Itt még maradt a múltkori havazásból, illetve ma kezdett esni, de ez sem valami sok, csak pont annyi, hogy ma ne menjek futni. A hideg ellen még fel lehet öltözni, de a csúszkálás már nem vállaltam.  Az hogy vasárnap nem havazottnem is volt baj, így legalább 6 óra alatt kiértem. Azt hiszem nem lesz olyan problémás a kikocsikázás, mint gondoltam. Ha az első és második órát túlélem elalvás nélkül, akkor utána már sima az út. De az első két óra, nem is tudom miért, de nagyon szenvedős volt a legutóbbi alkalmakkor..
 
Megvan az első „beruházásom” is, vettem egy hajvágógépet..Fodrászt 20 Eur-ért találtam, amit kicsit sokalltam, bár az árban benne van a tanácsadás is.. De belegondoltam, vajon az én sok hajamhoz milyen tanácsot adna?? Max annyit,hogy ha vágás, akkor 1, 3, vagy 5mm-re, vagy ha növesztem, akkor később a fejem tetején jobbról ballra, vagy ballról jobbra fésüljem.. :)) Na ezek miatt úgy döntöttem, kezembe veszem a dolgot, így most már a hajvágót veszem a kezembe..Az első úgy sikerült, az egy kezdőnek kell. Hosszabbal kezdtem, de a javítások miatt 1mm lett a vége..:) Hát én is meglepődtem magamtól, de lassan kezdem megszokni.. Bár még én is furcsálltam, hogy a fent említett nagy hidegben sikerült így levágni, de hát elvileg csak tavasz jön valamikor..
 
 
Munkanapjaim hasonlóak, mint múlt héten, ugyanúgy az irodában folytatom a napjaimat. Ma egy egész napos Workshop (közös csapatmunka egy adott témában) azokkal a német kollegákkal,akik majd év végén Győrbe költöznek. A  megbeszélés témája, hogyan állnak az előttük álló győri munkához,  a magyarokkal való közös munkához, mit tartanak erősségüknek, gyengeségüknek, stb. Hamar kiderült itt is a pontosság fontossága.. :))
 
 A hét hátralévő részeit pedig elméletileg fordítással töltöm, egy darukezelői tanfolyamhoz kapcsolódó dokumentumot kellene elvileg lefordítanom. Kíváncsian várom, elvileg nem kevés az anyag.. na majd holnap kiderül.. Szóltam a főnöknek, hogy jó és hasznos, hogy mindenféle elméleti anyagot olvasok, és bevisznek ilyen-olyan megbeszélésekre, de úgy érzem gyorsabban tanulnék, ha valamit tevőlegesen is csinálhatnék. Na erre meg is kaptam a fordítást.. Kellett nekem annyit szövegelni.
 
De aktuális blogomat egy szomorú hírrel kell befejeznem.. Véget ért egy hosszú, szenvedélyes, de annál mélyebb kapcsolatom azzal, aki az elmúlt pár évben mindig velem volt. Igen, a múlt héten végleg elhagyott ILA-521, JoóT hathatós segítségével sikerült eladni. Nagy szerelem volt, meg kell hagyni, fáj egy kicsit a szívem érte. Talán mert sokban hasonlítottunk. Kívülről konzervatív, klasszikus forma, de belül annál komfortosabb és a korához és kategóriájához képest jól felszerelt. Igaz néha cserben hagyott, és beadta az unalmast valamelyik út mellett, de ha jó volt, akkor mentünk mindenhová, munkába, haza, csavarogni. És nem beszélve arról, hogy közben vittünk jó pár embert, kajaszállítmányt, csomagot, bútort. Emlékül álljanak itt az ILA -ról készült utolsó sztárfotók. Meg kell hagyni, joól sikerültek a győri plasztikai beavatkozások, mint ahogy a képeken is láthatjátok, sosem nézett ilyen jól ki míg nálam volt.. :)) Minden segítségért még egy nagy köszönet itt a végén is Joó Tominak. Es hogy mi lesz az äräval?? Arra gondoltam rulettezni kellene.. ha mar csak arra teszek hogy paros vagy paratlan, akkor is majd 50% arra hogy egy szempillanat alatt megduplazzam..  de mivel mar gimiben megtapasztaltam, hogy a szerencse forgando a roulettben is, (ne aggodjatok, eletem elsö kaszinozasanal nyertem azt hiszem 10000Ft-ot, amit a masodiknal elbuktam, azota nem voltam...) igy azt hiszem inkabb jotekonykodni fogok... Felajanlom az allambacsinak, "diakhitel törlesztes" jeligere. Hat igen, most mondanam hogy könnyen jött penz könnyen megy, de ha ezt a hitelre vetitem ki, akkor akkor az egyetemi evek alatt könnyen jött penztöl most alig lehet megszabadulni, azaz visszavizetni..   Szoval azt hiszem törlesztek egy nagyot..  
 
„Kedv, remények, ILA-m, Isten teveled….”
p0534-.jpg
p0536_.jpg
p0535_.jpg
p0536_.jpg

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ellak.blog.hu/api/trackback/id/tr764076525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

as01qwyx 2012.02.07. 22:12:08

Most mindjárt könnyezek ILA-ért.De tényleg.Hányszor integettünk utánatok, utastérben gyerekek, csomagtartóban alma, stb. (na jó: rántotthús, toroskáposzta, húsleves és társai).
Éppen kérdezni akartam már, minden rendben volt-e a hétvégén a közlekedéssel, merthogy itthon Keleten kicsit befagytunk és behavazadódtunk. Jó, hogy rendben megjártad az utat. Nagyon várjuk már a február végi nagy családi disznókodást:)))

Heszter 2012.02.07. 22:43:08

...és Ila hányszor elkísért úszni téged...és milyen komplett zene szólt benne akkor is, amikor én ültem benne. Milyen jól lehetett válogatni. ILA új gazdára talált. Bízzunk benne, hogy olyan jó gazdája lett, mint te voltál..:) És egy jó fodrásznak mindig van egy jó tanácsa. 20 eurért meg pláne. Remélem hagytál neki borra valót. Mondjuk 5 eurot.:)

leveefilm 2012.02.08. 12:47:07

Én is csak ILA-ra tudok gondolni, pedig sok mindent írtál. Nemrég még együtt csodáltuk ásás közben a kilométeróra kijelzőt, 250 000 km, annyi volt benne, ugye? Megjárt ez az autó mindent, amit csak lehetett, megértem a szomorúságot. Ha csak egy pillanatra eszembe jut, milyen lenne megválni GZN-től, uramatyám, brrr..

Ellak 2012.02.10. 20:40:15

@as01qwyx:
Arra mär en is keszülök, epp azon vagyok hogy mar egy napot rahuzva csütörtök este hazaerhessek, hogy igy egy kicsit tovabb maradhassak otthon. Hat igen, reg volt mar karacsony..
süti beállítások módosítása