HTML

Ellak

Friss topikok

Címkék

11. rész Az alberletem első hetei

2012.04.22. 09:15 Ellak

Servus!

Hűvös van! egy hete 10 fok alatt, a napsütés,és az igazi tavasz még várat magára. Én meg a költözéskor nem hoztam magammal a téli, tavaszi ruhákat, mert minek, akkor pont meleg volt.. Pedig most milyen jó lenne. .. Egyébként belaktam a lakást, cuccaim kipakolva, ruhák a szekrényben, számítógép majd 4 hónap múlva újra összerakva. Már hiányzott a gépem, főleg a sok zene és a koncert filmek..Már csak pár zöld növénykét kellene venni, és azt mondhatom részemről kész a lakás.. Kicsit még visszhangos maradt a szoba, mivel nagy is, és magas is, de azt hiszem ezen már csak egy spanyol fal, vagy valami nagyobb térelválasztó segítene, ami megtöri a teret.. :) De ezt már azért nem.

imagesCAT5C1ID.jpgSzámítógéphez épp most írtam alá az Internet szerződést! már csak 3-4 hét, és be is kötik… :) Ez valami katasztrófa,amilyen procedúra volt vele.. Először kellett a lakcím, majd egy bankszámla.. Lakás meglett.. Első lépés elintézve. Második lépés bankszámla. Bemész az Audi Bankba (hát persze hogy van ilyen is..) kitöltöd a papírokat, hazamész, és vársz.. bő másfél hét múlva jön egy levél, amiben közlik hogy mi lesz a bankszámlaszámod.. Király! De biztonsági okokból minden más egy külön levélben, később. Új levél megjött, benne egy kütyü, kb. mint egy elektromos kapunyitó.. Ezzel tudok majd a bankkártyához biztonsági kódot generálni. De a bankkártya biztonsági okokból külön levélben, később jön. Két nap múlva megjött a bankkártya, de még nem tudod használni, mert a pin kód szintén biztonsági okokból szintén külön levélben szintén később jön... Alapesetben már a hajam tépném, de mivel nincs, nyugodtan fogadom, szinte már meg sem lepődöm. A végére 5 levelet kaptam 2 héten belül. így nyílik itt egy bankszámla. Győrben bementem egy unicreditbe, egy óra múlva tudtam a számlaszámom, 3 nap múlva felvettem a kártyám.. Így két héten belül el is költöttem a fizetésem.. :) Lehet azért állnak ilyen jól a németek, mert mire hozzájutnak a pénzükhöz elmegy a kedvük a pénzköltéstől?? Mondjuk a sok új Audit az utakon és benne a sok jól öltözött nőt és férfit elnézve nem ez lehet a helyzet..Mire meg lett minden bankos cucc, mehettem rögtön a Saturnba, hogy az internetszerződést aláírjam, és mehetek haza nyugodtan, várhatom a postát, ami hozza a routert.. Na itt kezdett újra gyomoridegem lenni.. Ha ez is úgy megy mint a bankkártya, én is a német postával fogom nektek kézzel írott levélben elküldeni a blogomat

Egyébként depressziós tüneteim vannak.. levertség, fáradtság, érdektelenség.. 3 hete nem mozogtam..se futás, se úszás. És a szervezet megérzi ezt. Korábban mentem, futottam ha kellett ha nem, most meg semmi..Az első hét tudatos pihenő volt, utána pedig mivel csak nagyon nyári sportruházatot hoztam, így 10 fok alatt nem volt kedvem kimenni a nyári pólókban és rövidnadrágban.. Igaz még uszodába mehettem volna, de az is kimaradt..Lassan muszáj lesz pótolni ezt a hiányosságot. Ruhát el kell hozni Győrből,de gondolom addigra tuti nyári meleg lesz, de még egyszer nem akarok így járni, és ma este már uszodába is elmegyek, hogy végre helyre álljon a közérzetem. Azóta a vacsorákra is oda kell figyelnem, mozgás nélkül nem lehet mindent összeenni..Ma este is csak óvatos volt a vacsora, két perec és két sör.. De milyen perec!! És milyen sör..!! Eddig nem voltam egy nagy pereces, de el kell ismerjem, ezt tényleg jól csinálják. A mellettem lévő kisboltban találtam egy kis pékséget, és nagyon finom. Igaz előtte mindig elolvasom róla a vakoknak szánt viccet ( annyi só van rajta, hogy le kell szedni róla, mert 4 sörig nem áll meg az ember, ha annyi sót megeszik – tudom, szörnyű vicc volt, bocsi..) aztán be lehet gyűrni, sörrel leküldeni. (Krombacher, 0,33L) Majd próbáljátok ki, megéri..

untitled.bmpElőző hétvégén meglátogatott az első vendégem is, Hajdu Eszter, volt gimnazista barát(nő)m repült el hozzám. Legutóbb, kb. egy éve Nyíregyházán találkoztunk, azóta ő Belgiumban, én Bajorországban, így most itt futottunk össze.. Mivel az idő nem volt kegyes, egész napos városnézéseket nem lehetett szervezni, de azért pár kocsmát, éttermet, sörözőt megnéztünk Ingolstadban és a közeli reneszánsz kisvárosban, Neuburg an der Donuban.. Beneveztem őt is egy Audi élmény napra, gyárlátogatás, munkahelyi ebéd velem :), járműátadó központ, és minden hasonló prémium élmény. Külön örültem neki, hogy lányként is nagyon bejött neki az egész Audi körítés.. Ő is csak ajánlani tudja nektek.. Hogy milyen eredménnyel vizsgáztam mint vendéglátó, remélem majd a kommenteknél közzéteszi.. :)

Munkahelyen lassan tényleg elhagyom a központi irodát, múlt héten már részben, ezen a héten már teljesen a présüzemben vagyok. A présberendezést üzemeltetéséért felelős vezetőhöz csapódtam a gyakornok kollegával, és ott próbáljuk az gyakorlati ismereteket összeszedni.. Így talán már kicsit belelátok abba, milyen is lesz a későbbi munkám. Talán már írtam, hogy egy oktatási jegyzetet kezdtünk fordítani, és ahhoz kell egy kis szakmai gyakorlat, hogy ne tűnjön annyira fel, hogy sem a szakmai téma, sem a nyelvtanban nem vagyunk még olyan erősek. Mivel van sok elméleti anyag és hozzá egy jó pár tesztkérdés is, azt hiszem ezzel elleszünk június elejéig. De ha minden jó, akkorra elég mélyen ismerni fogom a présgép működését mind magyar, mind német nyelven..Mivel sok fényképezni nem lehet, így csak egy oktató videót tudok mutatni nektek, hogy is képzeljétek a későbbi munkámat.. Most annyit látok, hogy nálunk a jobb hátsó dolgozó már kezd mentálisan fáradni, talán lecserélik pár hét múlva. Ha addig jól tanulom az elméletet, és jól vizsgázom a szimulátoron, lehet beugorhatok helyette.. És akkor azt hiszem egy karrier tényleg elkezdődik.. :)

További minden jót mindenkinek!

Ellák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ellak.blog.hu/api/trackback/id/tr754465974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása